Pagini

miercuri, 19 martie 2014

Day 89 - Frustrari la "morning coffee" !

Nu am mai avut timp sa scriu aici, oricum sunt sigur ca nu mi-au simtit prea multi lipsa ..
Discutam cu o veche prietena, despre vremurile de mult apuse si implicit despre pasiunea mea pentru fotografie. Imi exprimam nemultumirea despre modul in care privesc unii fotografiile ( in general ) si de mentalitatea pe care o au cand vad un nud, sau goliciune intr-o fotografie.

M-a luminat printr-o fraza... " M-as simti jignit daca toata lumea m-ar intelege ( Edgar Allan Poe ) ".
Nu o sa-mi mai bat capul sa-i fac pe unii sa inteleaga, ceea ce incerc sa transmit prin fotografie ..o sa-i las in ignoranta lor.
Acestea fiind spuse...ultimele cadre din proiectul " morning coffee", marcheaza si revenirea mea pe blog.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu