Pagini

miercuri, 22 mai 2013

Day 61 - Continuare.. !

Povestea de ieri are o continuare. Nu e asa frumoasa ca cea de ieri cu pufoseniile alea dragalase,dar sunt tot niste pui. De care pui? Habar n-am ce pasare este...daca voi stiti puteti sa ma ajutati.

Update : Am primit si raspunsul la intrebare ( culmea de la un norvegian care traduce si citeste blogul ) . Pasarea noastra se numeste "kvakk" sau pe romaneste lisita ... De ce credeam eu ca lisita arata altfel.. ?? Ehh..rusine sa-mi fie..

In timp ce traversam prin noroi pana la glezne lacul, pentru ca trupa de pufosenii a iesit pe celalalt mal am mai vazut un cuib undeva in mijlocul apei. 




 Dupa cateva minute am parasit cuibul pentru o "gustare" si o mica plimbare ..

Asta mic tipa dupa noi..."Asteptati-ma baaa... "


Si cum sunt destul de mic, tot la mama merg cand mi-e foame..." Mamaaaaa, mi-e foame .."

..dar dezamagire m-a trimis sa-mi caut singur..

Daca fotografiile au fost pe placul tau ...surprinde-ma cu Like & Share :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu