Pagini

marți, 28 mai 2013

Day 63 - Soare !

De bucurie ieri m-am plimbat aproape toata ziua. A rasarit soarele si-n Metz, un fenomen destul de ciudat pentru aceasta primavara ploioasa. Fotografii nu, pentru ca mi-a fost prea lene sa car aparatul dupa mine. 
Am iesit totusi aseara in tentativa de a surprinde primul apus aici, insa nu prea mi-a iesit. De ce ?
 Cei 4-5 nori care erau pe cer, erau in directia total opus si-a disparut efectul dramatic al apusului.
N-am reusit sa ajung intr-un punct mai inalt pentru a surprinde un background interesant in momentul apusului . Nu e nimic spectaculos in timpul apusului..cerul e fad. Concluzia a fost simpla.. Nu-mi place ! 
Asta e mai putin important... cel mai frumos este ca si astazi e soare ( cel putin pentru moment ).
Shhhttt...sa nu speriem soarele. Va doresc o zi buna !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu