Pagini

marți, 9 aprilie 2013

Day 31 - Podul cu lacate !

La mare moda printre indragostiti este lacatul incriptionat cu initialele celor doi si prins de poduri,garduri, etc.
Nu stiu de unde a inceput aceasta traditie, dar din ce-am citit cele mai multe lacate care "exprima dragostea" sunt pe podurile care traverseaza Sena in Paris. Oficialitatile din Paris, se pare ca nu sunt total de acord cu indragostitii si au hotarat sa dea jos lacatele, dar in schimb le-au pus la dispozitie tinerilor panouri pe care sa-si scrie sentimentele.
Aici in Metz, am gasit un pod, care se vrea la fel ca cel(e) din Paris. 
Acesta este la inceput de drum ...si spera ca creasca "mare" . 
N-am ratat ocazia si am pus si noi un lacat,dupa ce-am implinit 1 an de relatie. Daca tot era loc berechet, era pacat sa nu avem o amintire frumoasa de povestit nepotilor :).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu