Pagini

vineri, 22 februarie 2013

Day 20 - Secretul !

Am aflat secretul, si am de gand sa-l impartasesc cu voi. 
De ce tinerii liceeni din Metz, nu-s la fel de recalcitranti ca aia ai nostri ? Aia care se cearta cu profesorii, ii bat, ii ameninta cu cutite, bate, spray-uri lacrimogene, etc..
In fiecare dimineata la cafenea, afara zici ca-i afumatoare. Multi tineri de la un liceu din apropiere, isi sorb cafeaua si fumeaza. Pana acum, nu m-am bagat printre ei, aveam locusorul meu in care stateam, dar culmea astazi a fost ocupat, asa ca am fost nevoit sa ma amestec printre liceeni. M-a izbit un miros... Ce miros va intrebati ?? 
Ma uit in stanga, ma uit in dreapta...in fata..in jurul meu, toata lumea joint-uri in mana. 80-85% din cei care erau acolo...si credeti-ma erau multi, fumeaza has ...sa mearga orele mai bine :)).
Cum dracu sa nu fii chill all day long :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu