Pagini

miercuri, 30 ianuarie 2013

Day 17

Minunea reducerilor...

De ce minune? Pentru ca am vazut ce inseamna reduceri in Romania, am vazut ce inseamna reduceri si prin alte tari europene, dar astazi am ramas socat.
Zilele trecute am trecut prin cateva magazine si-am vazut reduceri semnificative..insa cel mai mic pret cu care puteai cumpara un obiect vestimentar era undeva de la 15 € in sus.
Astazi, mi-a atras atentia o inscriptie pe geamul de la H&M - ( reduceri finale, lichidare stoc )... Cand am intrat sa lesin...blugi, pantaloni, bluze(subtiri ce-i drept) aproape totul redus..cel mai mic pret care il avea un obiect de vestimentatie pleca de la 6 €...

Mergem mai departe.. ZARA...pentru ca se respecta (probabil)avea scris decent "soldes", fara sa faca abuz de "inscriptii mari si colorate" cu reduceri, cum erau lipite pe celelalte magazine .
Soc!!!...cel mai scump produs aflat la reducere, nu era mai mult de 30-35 €..iar cel mai ieftin pleca undeva la 9 €. 

Nu cunosc politica lor de reduceri, dar la prima vedere pare reala. 90% din produsele care au fost reduse si la care m-am uitat, au pe eticheta toate preturile, incepand de la pretul initial, pana la ultimul pret redus ...( ceea ce la noi lipseste in mare parte )

Lista magazinelor e lunga si poate continua( new yorker, naf naf, celio club, C&A ...etc).
Reduceri sunt si la "figuri" ( Vuitton, Armani, Gucci,...etc etc..dar sa fim seriosi, nu coboara asa jos.. )
Am vazut pentru prima data in viata mea, reducere la aur :))... cum se face ca-n Bacau, nu e niciodata reducere la aur..?? ( bine..pretul redus este oricum foarte piperat ) . 

Ultima vizita intr-un magazin Kiabi ( nu stiu daca exista in Romania )...m-a lasat masca. 
Pe geam era lipit un afis pe care scria " 1 achete = 3 gratuits" ( 1 cumpara=3 gratis ).. HUH ?? Serios...?? E posibil asa ceva ?.. Cumperi 4 produse, il platesti doar pe cel mai scump.. Cel mai scump produs..era undeva la 20-25 € ( facand o impartire..ajungi tot undeva la 5-6 €/produs )

Cel mai mic pret l-am gasit la Pimkie, firma de care n-am auzit in viata mea ( poate pt ca are doar haine de femei ), dar observ acum cu un google search ca este si in Bucuresti... Cel mai mic pret la bluzite, maieuri .. 2 € . 
Mi-e greu sa cred ca ai profit la banii astia...dar cine stie :))).. Eu unu n-am vazut in Romania o bluza de dama ..la 9 lei, poate doar la SH.. :)))

Deci dragii mei, decat sa cheltuiti multi bani pe haine in tara, mai bine strangeti, strangeti, strangeti...faceti o excursie, si va intoliti.. ;)

P.S. ...eu astept cu interes o reducere reala de cel putin 50 % la aparate foto DSLR, lentile si alte echipamente auxiliare :)))) ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu