Pagini

luni, 19 noiembrie 2012

Day 4

A trecut week-endul si ziua de luni atat de repede, incat nu prea mi-am dat seama. Am avut in plan cateva proiecte fotografice dar se pare ca vremea nu prea tine cu mine si nici nu da semne de imbunatatire. Am in plan cateva proiecte foarte interesante odata cu venirea zapezii, mai trebuie doar sa gasesc modelele potrivite si mai presus de toate, modelele care sa indure frigul si zapada rece.
Saptamana asta se anunta una destul de interesanta si activa din punct de vedere fotografic. Maine am doua sedinte outdoor, iar zilele urmatoare 10 indoor, treaba nu gluma :) ..
Insa cel mai mult astept ziua de vineri "Black Friday" cand sunt curios cat de mult scad preturile la echipamente foto, poate cu ocazia asta imi imbogatesc arsenalul :D .
Buna dimineata sa fie pentru voi si pana la alte noutati ..la buna citire ;) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu